Popis novih funkcionalnosti i ispravaka

Hivergen ažuriranja

7.0.5. -> 6.9.0.

Verzija 7.0.5

  • Implementirana nova opcija „Suma troškova“ na opisnom polju mjesto troška
  • Omogućeno vraćanje obrisanih dinamičkih predmeta
  • Implementirana opcija opunomoćenik
  • Za potpunu evidenciju poduzeća implementirana nova opcija unosa korisnika koji ne koriste Hivergen
  • Omogućeno skeniranje barkoda na dokumentima
  • Dodan filter Datum primitka/nastanka za urudžbene dokumente
  • Implementirano računanje i vrijeme u mjestu troška
  • Mogućnost slanja e-maila kod greške sa okidanjem sql stored procedure kod WF-a
  • Implementirana opcija prijenosa šifranata i partnera sa šiframa iz mjesta troška u predložak
  • Vizualne dorade u Hivergenu
  • Poboljšanje i ubrzavanje Hivergen sustava

Verzija 7.0.4

  • Implementirana opcija prikaza odjavljenih dokumenata i datoteka u izbornik Izvještaji.
  • Implementiran drag and drop višestrukih objekata u WF-u.
  • Nova opcija: Slanje WF dokumenta u neku drugu specifičnu točku.
  • Implementiran zapis u povijesti dokumenta.
  • Dodavanje search bara za pretraživanje korisnika kod “Prava korisnika”.
  • Omogućeno kopiranje korisnika prilikom kopiranja upravnih tijela i funkcija.
  • Ispravci i ubrzanja na samom sustavu Hivergen

Verzija 7.0.3

  • Implementirano dinamično slaganje filtera u BI izvještajima
  • BI izvještaji – Ispravljeno da se spremaju vrijednosti polja bez da se ne mora prvo zaklikatna neko drugo polje nakon izmjene
  • MojEračun dodan novi tip “eAvansnoPlačanje” kojeg koristi MER Srbija
  • Implementirani filteri za dokumente
  • Dodavanje trake za pretraživanje korisnika kod “Prava korisnika”
  • Unaprijeđeni digitalni potpisi , mogućnost potpisivanja dokumenta samo sa certifikatom.
  • Dodana mogućnost blokiranja mail notifikacija na razini pojedinog korisnika.
  • Mogućnost promjene veličine za više linijsko tekstualno polje
  • Ispravak kod indeksiranih akcija
  • WF zadaci – RAISE error dorada
  • Posloženo Listanje dokumenata tako da se mogu izlistati i prazne evidencije
  • Kod novog dokumenta se ne briše lista datoteka
  • ZupIT v2 servis implemetiran
  • Poboljšanje i ubrzanje Hivergen sustava

Verzija 7.0.2

  • Dodan gumb za brisanje slike potpisa i profilne slike
  • Implementirane dodatne maske za BI
  • Mogućnost dohvat .CSV datoteka s Weba Preko planera.
  • Omogućeno dodavanje opisa alata za opisna polja dokumenta
  • Mogućnost prebacivanja šifre partnera u TXT polje ako mu je zadano

Verzija 7.0.1

  • Omogućeno slanje predmeta drugim korisnicima unatoč dokumentima kod drugih korisnika.
  • Dodana opcija za uključivanje digitalnog potpisa preko tipa dokumenta.
  • Implementacija modula Moj-Eračun Srbija!
  • Dodana opcija za onemogućavanje uređivanja tipa dokumenta na webu
  • Implementirano osvježavanje prilagođenih zadataka na početnoj stranici nakon pregleda
  • Postavljeno da se datoteka može potpisati samo ako je listu odjavio trenutni korisnik
  • Vizualne dorade ikona u Hivergenu

Verzija 7.0.0

  • Potpuno obnovljen vizualni identitet Hivergena
  • Nova početna stranica koja je prilagodljiva potrebama korisnika
  • Pozadinska poboljšanja sustava – prelazak na nove kontrole
  • Izjednačavanje sustava s novom uredbom (GDMS)
  • Omogućen rad sa samo jednom pisarnicom (GDMS)
  • GUID, potvrda dokumenta, dokument oznake i barkodovi – mogućnost ispisa u predložak
  • Implementirana mogućnost postavljanja vizualnih potpisa na poziciju koju korisnik sam bira
  • CSV import – dohvat datoteka s Web lokacije koja nije zaštićena
  • Razvijen RestAPI Servis za sinkronizaciju matičnih podataka (pošte, države, partneri, šifranti, …), dokumenata i datoteka
  • Nadograđena opcija međuzavisnosti dokumenata – dodana mogućnost filtriranja brojeva, datuma i vremena unutar zadanih okvira
  • Implementirani ispravci za prelazak s HRK na EUR
  • Dodana mogućnost matričnog unosa klasifikacijskih oznaka u GDMS-u
  • Dorađena mogućnost analiziranja podtijekova
  • ZupIT dorađen prema promjenama na postojećem servisu
  • Omogućena tečajna lista (GDMS)
  • Ispis za formate veće od A3 formata – prilagođen broj akta/pismena prema veličini stranice
  • Poboljšanje i ubrzanje sustava

Verzija 6.9.9

  • Dodano digitalno potpisivanje sa fizičkim potpisom te vizualno stavljanje potpisa na bilo kojem mjestu u PDF-u
  • Implementirana Libusoft sinkronizacija dokumenata i podataka
  • Nadograđena opcija međuzavisnosti dokumenata – dodana mogućnost filtriranja brojeva, datuma i vremena unutar zadanih okvira
  • Dodana mogućnost analiziranja dokumenata u podtijekovima WF-a
  • Tečajna lista za GDMS
  • Grupiranje i sortiranje dokumenata u GDMS-u
  • Dodana mogućnost slanja predmeta dodatnim osobama bez da se predmet ukloni osobama kod kojih se trenutno nalazi
  • Omogućeno ispisivanje višestrukih potpisa u predložak
  • Informiranje po unesenoj korisničkoj napomeni
  • Naziv dokumenta može biti samo za čitanje
  • Poboljšanja i ubrzanja Hivergen sustava

Verzija 6.9.8

  • Novo opisno polje „Vrijeme“
  • Implementirano slanje više akata u jednoj pošiljci (Izlazna pošta)
  • Implementirana mogućnost postavljanja višestrukih šifranata i partnera iz tablice u predložak
  • Implementirana mogućnost ispisa datuma na postojeće PDF dokumente kod slanja specifikacija
  • Omogućeno dodavanje i pregled potpisa na prilozima u pdf formatu na novokreiranim dokumentima te dodavanje naknadnih potpisa na postojećim.
  • Omogućen uvid svih detalja iz opisnog polja „Mjesto troška“ kada je dokument korisniku dostupan samo za pregled
  • Nadograđen tijek dokumenta za urudžbene dokumente
  • Kod interakcije podataka implementirana mogućnost filtriranja multiselect vrijednosti te mogućnost filtriranja ostalih opisnih polja zavisno i opisnom polju „Organizacijska jedinica“
  • Ubrzanje Hivergen sustava (Dohvat primljenih i poslanih dokumenta, izvoz podataka u Excel, upis vrijednosti u opisno polje „Distribucijska lista“,…)
  • Podignuta sigurnosna politika Hivergena te implementirana nova sigurnosna politika za WEB aplikaciju.
  • Kod multi-server konfiguracija administratoru omogućen pregled loga za svaku konfiguraciju zasebno

Verzija 6.9.7

  • Uredniji informativni prikaz teksta kod zadataka.
  •  Mogućnost uvjetovanja u procesu s opcijom “DateIsDifferent” te je sada moguće postaviti ispravan uvjet kako bi dokument prošao kroz proces
  •  Prava za dodavanje šifranata rade na GDMS-u na isti način kao i na DMS-u.
  • U filter kod pretraživanja korisnika dodana mogućnost pregleda po izbrisanim/neaktivnim korisnicima.
  • Implementirane zvjezdice (*) za obavezna polja unutar akcija u zadatku za korisnike čak i ako nisu obavezna pri unosu
  •  Dorada Web zahtjeva po pitanju dodatnih podataka za web korisnika i sigurnosti. Dodana mogućnost objavljivanja željenih akata. Opcija da se zahtjevi mogu spremati. Zahtjevi mogu imati upute u PDF-u. Automatsko brisanje pogrešno kreiranog zahtjeva.
  • Mogućnost da se pri odabiru partnera u dokumentu dodatno polje partnera koje je tip korisnik prenosi u drugo polje tipa korisnik kao zadana vrijednost.
  • Radni sati – ukoliko je netko drugi otvorio RN onda javi info poruka da se sati ne budu upisali u dokument. I dalje se spreme radni sati korisniku, ali ne i u dokument polje predviđeno za to.
  •  Kreirana mogućnost da odabrane vrijednosti višestrukog polja tipa Korisnik u dokumentu roditelj filtriraju jednostruku kontrolu tipa korisnik u dokumentu dijete tako da su samo one moguće za odabir. Vrijedi za dokumente i zadatke.
  •  Dodana mogućnost dodavanja višestrukih vrijednosti (šifranti, partneri) u tablice. Dodavanje vrijedi i ako se uređuje direktno u tablici ili zasebno u posebnoj formi.
  •  Posloženo filtriranje korisnik polja .. postoje dvije mogućnosti. Jedna je da se filtrira po radnim grupama. Druga je dok se odabere *Moja Organizacijska jedinica gdje se prikazuju samo korisnici iz organizacijske jedinice prijavljenog korisnika.
  •  Omogućena promjena roka izvršenja u narudžbenicama prilikom uređivanja iste (ako korisnik na to ima pravo)
  •  Ispravci i ubrzanja na samom sustavu Hivergen

Verzija 6.9.6

  • Implementirana nova sigurnosna politika Hivergena
    • Kod dodavanja novih korisnika ili kod promjene lozinke za postojeće korisnike moguće je definirati minimalni broj znakova koji lozinka mora sadržavati, s time da taj minimalni broj znakova ne može biti manji od 6 (šest).
    • Određivanje broja uvjeta koji lozinka mora ispunjavati, neovisno o tome koji će to uvjeti biti.
      • Veliko slovo
      • Malo slovo
      • Broj
      • Specijalni znak
    • Rok trajanja lozinke može biti definiran od strane administratora, ali može biti i isključen za recimo male tvrtke kojima to ne treba. Rok trajanja je definiran u danima u opcijama aplikacije
    • Promjena lozinke u neku drugu ide obavezno uz uvjet da se upiše i postojeća lozinka. Ovo vrijedi kada si korisnik sam mijenja lozinku. Administrator korisniku može promijeniti lozinku bez da upisuje postojeću
    • Također korisnik kada mijenja lozinku, onda mu nova lozinka ne smije biti ista staroj lozinki.
    • Ukoliko je opcija „Rok trajanja“ lozinke uključena, sustav će pet dana prije isteka lozinke korisnika informirati da mu lozinka ističe i dati mu mogućnost promjene iste. U trenutku kada korisniku lozinka istekne, kod prve prijave sustav će prisiliti korisnika da si ju promijeni. Ukoliko to ne učini, Hivergen će mu se automatski ugasiti.
  • Implementirana mogućnost oblikovanja teksta kod postavljanja zadataka (boldanje, podcrtavanje, boja, font….) te se u tom istom obliku šalje i na mail. Ujedno je implementirano prilagođavanje veličine textboxa zadatka ovisno o unutarnjem tekstu.
  • Implementirana opcija ‘Uredi kao novi’ za Reporte i za DWH pakete. (Admin dio)
  • Implementirano sortiranje korisnika u formi radne grupe prema imenu uzlazno i silazno na klik stupca.
  • Implementirano zasebno prikazivanje šifre u koloni za vezane Dokumente te se šifra može koristiti u izvozu preko excela.
  • Implementirana mogućnost dodavanja ISO dokumenata na način kao i za ostale dokumente.
  • Implementirana mogućnost da se kod definiranja interakcija dokumenti mogu filtrirati zavisno o definicji (tipu).
  • Omogućeno korištenje multiselect šifranata, korisnika i partnera kod slanja podataka dokumenta u zadatak (uključeno sa opcijom slanja istih sa šifrom).
  • Omogućeno kopiranje Outlook privitka direktno u Hivergen klijent pomoću CTRL+V.
  • Onemogućeno uređivanje Poslanih dokumenata u bilo kojem slučaju.
  • Onemogućeno prikazivanje neaktivnih šifranata kod interakcije podataka.
  • Uvedena kontrola za provjeru duplih imena radnih grupa.
  • Dorađene indeksirane akcije kod postavljanja tijeka dokumenta. Omogućeno da je jedno stanje indeksirano dok su ostala većeg prioriteta.
  • Ubrzanja kod uvoza e-računa.

Verzija 6.9.5

  • Dodana mogućnost da dokumenti koji su završili svoj tijek na desni klik imaju opciju prikaza povijesti “Tijeka dokumenta”.
  • Implementirana opcija filtriranja korisnika u opisnom polju tipa „Korisnik“ po radnim grupama
  • Implementiran novi način unosa tablice unutar tablice u predložak ukoliko sadrži samo jedan stupac
  • Kod izvršenja zadataka implementirana kontrola pomoću koje korisnik dobije točnu informaciju zašto ne može izvršiti određeni zadatak.
  • Onemogućena mogućnost spremanja i izmjenjivanja dokumenta koji dođe porukom ili preko previewa u porukama.
  • Implementiran novi način horizontalnog skrolanja u Reporting modulu. Prvi je potreban ukoliko je prvi stupac prevelik pa se ne može vidjeti desna strana, dok je drugi način potreban ukoliko se želi imati fiksiran prvi stupac.
  • Dodana mogućnost uključivanja/isključivanja opcije keširanja podataka u opcijama aplikacije
  • Ubrzanje opisnog polja tipa Partner. Pogotovo se to osjeti kada korisnik ima puno partnera.

Verzija 6.9.4

  • Ubrzanje sustava kod spremanja evidencija te listanje i otvaranje dokumenta kod pretraživanja.
  • Implementiran prikaz povijesti Partnera na desni klik te implementirana opcija filtriranja korisnika kod forme za odabir korisnika.
  • Implementirana provjera duplih dokumenata (Eračuni, CSV i unos preko tablica) te zavisno o definiranim pravilima dokument se ne zapisuje te se sprema log o dokumentu.
  • Implementirano pamćenje sortiranja Partnera po korisniku u dokumentima i zadacima
  • Implementiran izvoz izvještaja sa više dijelova u MS Excel. Svaki odabrani dio se izvozi u zasebni list u istoj datoteci.

Verzija 6.9.3

  • Novi način automatskog uvoza podataka preko SQL tablica u vrijeme kojem korisniku najviše odgovara. Dobar i praktičan način kod uvoza podatka iz drugih sustava.
  • Implementirana je opcija za organiziranje uvjeta koji su postavljeni na polja za određenog korisnika ili radnu grupu. Opcija je potrebna da bi se uvjeti mogli kompleksnije povezati.
  • Implementirana mogućnost praćenja Partnera
  • Riješen problem nestajanja klizača na BI reportu kada je u stupcima dodano previše polja. Ujedno su ispravljene greške vezane uz filtere.
  • Rad na ubrzanju sustava.

Verzija 6.9.2

  • Slanje e-pošte s nezavršenim zadacima ima link do web-a i web zadataka. Time korisnik kada dobi poštu može direktno otvoriti zadatak na link bez da ga traži u Hivergenu. (ovo vrijedi ukuliko je instalirana WEB verzija Hivergena)
  • Svaki korisnik može po svojem izboru odrediti kuliko će zapisa učitati prilikom listanja dokumenata (pretraživanja)
  • Implementirana je mogućnost da svaki korisnik za sebe može definirati koji će mu se dokumenti automatski otvarati kod pretrage dokumenata. Da li će to biti „Svi“, „Arhivirani“ ili „Nisu arhivirani“.
  • Dohvat partnera po vrsti ukuliko postoji više partnera sa istim OIB-om
  • Izmjene na opisnom pulju tipa dokument:
    • Implementirana opcija „Uredi kao novi“ za dokumente
    • Implementirana mogu
    • nost ručnog podešavanja visine svakog opisnog pulja tipa dokumenti.
    • Sigurnosna pulitika u vezi promjena nad dokumentima
  • Omogućen prijenos pulja tipa partner – višestruki unos u predloške.
  • Dodana nova funkcionalnost kod dodavanja novog partnera preko dokumenta. Ako je predefinirana vrsta partnera onda se kod dodavanja povuće zadana vrsta partnera u novi zapis partnera.
  • Modul za izvještavanje – porađeno na dohvatu jako velikog skupa podataka
  • Povećanje sigurnosti po pitanju otvaranja dokumenata i zadataka na WEB djelu

Verzija 6.9.1.

  1. Direktno otvaranje i mogućnost uređivanja dokumenta u modulu za izvještavanje tako da se ne gubi vrijeme zatvaranja te pronalaska traženog dokumenta u samim dokumentima.
  2. Pulje korisnik (jednostruki odabir) prebačeno na novu kontrulu. Implementacijom nove kontrule, prije svega omogućeno je lakše i brže pretraživanje korisnika.