Ulazni računi – kako upravljanje ulaznim računima pretvoriti iz administrativnog opterećenja u konkurentnu prednost?
Pitajte osobe koje rade u bilo kojem poslu s kojim su sve izazovima suočene i vjerojatno ćete dobiti mnoštvo odgovora. Kada govorimo o financijama tvrtke – odjel ili osobe koje se time bave i koje obrađuju veće količine faktura (naravno, ulazni računi) dobro znaju vrijednost točne obrade računa velikom brzinom. S tako puno transakcija, od kojih se mnoge još uvijek temelje na papirnatim računima ili elektroničkim putem preko PDF-ova – ovo i dalje zna biti dugotrajan proces u kojem se često znaju potkrasti greške. Iako danas većina tvrtki ima mogućnost slanja faktura e-poštom (štedeći troškove poštarine), mnoge i dalje ručno ispisuju i obrađuju račune. A to, uz prije spomenute pogreške, znači i fizički papir i tintu koji koštaju.
Ima tu još problema… Proces kupnje i prodaje čini se jednostavan, no ipak nije baš tako jer administracija mora biti uređena, određeni zahtjevi ispunjeni. To znači poduzimanje određenih procesa koji se, kada je “gužva”, znaju nakupiti, što povećava administrativne troškove, usporava postupak plaćanja, a sve to pak zauzvrat dovodi do slabijih odnosa s dobavljačima.
“Manualni” mod poslovanja također onemogućava tvrtkama da učinkovito vide svoje obveze za plaćanje i dugovanja jer su ti podaci često zarobljeni u neobrađenim fakturama s papirima i digitalnim dokumentima. Bez učinkovitog načina obrade i prikupljanja podataka, ti su podaci praktički beskorisni za neposrednu vidljivost poslovanja i tvrtke mogu previdjeti ili izgubiti kontrolu nad ključnim pokazateljima poslovanja (poput novčanog toka).
Međutim, postoji jednostavno rješenje – inteligentni softver za automatizaciju obrade računa koji pomaže da efikasnije upravljate računima, minimizirajući pogreške i probleme povezane s ručnom obradom računa.
Zašto koristiti softver za automatizaciju obrade računa?
Softver za automatizaciju ovjere/provjere faktura identificira, klasificira i organizira informacije iz skeniranih papirnatih dokumenata i elektroničkih datoteka (u to spadaju i ulazni računi), bilježeći sve bitne podatke s vaših faktura i pretvarajući ih u važne podatke.
Cilj automatizacije procesa obrade ulaznih računa je snimiti trenutno stanje ručne distribucije između zaposlenika, optimizirati proces i kreirati digitalni sustav likvidacije. Svrha je automatizirati proces, ostvariti uštede i što je najbitnije uštedjeti vrijeme rukovodećem kadru. Ako se uštedi pola sata ključnim osobama dnevno misija je ispunjena!
Inteligentni softver za automatizaciju obrade računa ima zaista mnogo prednosti. Jedan od najboljih (da ne kažemo najbolji) na našem tržištu je – HIVERGEN.
Zašto odabrati Hivergen?
Specijalizirani smo za automatizaciju, optimizaciju i digitalnu likvidaturu ulaznih računa. Svako poduzeće je specifično i likvidatura ulaznih računa u svakom poduzeću je drugačija. Naša znanja i dugogodišnja iskustva u implementaciji, optimizaciji i ubrzavanju procesa likvidacije ulaznih računa te fleksibilni softver koji prilagođavamo svakom korisniku, pomoći će Vam da proces implementacije i uvođenje prođe bez problema.
Kod većine implementacija projekt uvođenja sustava traje manje od mjesec dana (od početka projekta do samostalnog rada).
Prednosti HIVERGENA su višestruke! Ovo su neke od njih:
- Digitalna baza svih ulaznih računa na jednom mjestu
- Do skenirane slike računa dođe se s nekoliko klikova
- Račun se ne može izgubiti – u svakom trenutku se zna gdje se nalazi i kod koga
- Digitalno odobravanje brže nego ručno potpisivanje
- Uvid u tijek svakog pojedinog računa
- Idealan za poduzeća koja djeluju dislocirano
- Uprava ima sve informacije na klik koje su joj potrebne za donošenje odluke u trenutku likvidacije ulaznog računa
- Na klik se može doći do vezanog ugovora ili narudžbenice po kojoj je došao račun
- Digitalna raspodjela iznosa računa po mjestima troška
- Ubrzava se proces likvidacije ulaznih računa, štedi se vrijeme zaposlenika i uprave, računovodstvo ima bolji uvid u ulazne račune
INPRO podrška vam stoji na raspolaganju za uvođenje sustava, povezivanje s vašim serverima u uredu i savjete o načinima rada.
Pred nama su teška vremena, no Hivergen vam može znatno pomoći u upravljanju poslovanjem.
Želite isprobati kako HIVERGEN funkcionira i saznati točno kako vam može pomoći olakšati poslovanje?
Kontaktirajte nas i prijavite se za potpuno BESPLATNU prezentaciju!