Namijenjeno svim poslovnim subjektima neovisno o veličini
Arhiviranje svih vrsta dokumenata (nacrti, planovi, ugovori, dopisi, mailovi, ....)
Pohrana papirnate dokumentacije i svih datoteka neovisno o vrsti
Pretraživanje arhive prema svim unešenim indeksnim podacima
Selektivni pristup arhivi ovisno o pravima korisnika
HiUPOS – Vođenje uredskog poslovanja (digitalni urudžbeni zapisnik, modul ZUPIT za upravne postupke)
Digitalna pisarnica
Automatska digitalna arhiva (skeniranje, učitavanje, predlošci, datoteke)
Mogućnost unosa i skeniranja većeg broja dokumenata
Kompletan urudžbeni zapisnik (NUP/UP)
Kompatibilan s Uredbom o uredskom poslovanju
Automatska dodjela urudžbenih brojeva / rednih brojeva
Uvid u status predmeta (tko ga je zadužio, datum zaduživanja i sl.)
Jednostavno pretraživanje prema klasi, urudžbenom broj, podnositelju, poslovnom subjektu, raznim datumima i sl.
Upravljanje matičnim podacima: Partneri, Definiranje klasa, klasifikacijskih planova, organizacijskih jedinica
Dodjeljivanje i praćenje zadataka
Slanje i primanje internih poruka s prilozima (predmeti, dokumenti, datoteke)
Ispis košuljice predmeta, ispis štambilja
Mogućnost unosa u Hivergen digitalni kvalificirani potpis
Rješenje namijenjeno svim poduzećima, ustanovama i državnoj upravi
Točan datum zaprimanja pošte
Kontrolirana distribucija ulazne pošte kroz poslovni sustav
Izdavanje potvrde primitka
Revizijski trag (tko, kada i što)
Pretraga po tipu pošte (dopisi, molbe, ulazni računi, prijave...
Urudžbiranje odabrane ulazne pošte
Moguće pokretanje tijeka dokumenta
Poruke i zadaci uz poštu
E-mail kao ulazna pošta
Povezivanje sa drugim sustavima (financijske aplikacije, ERP...)
HiIP – Evidencija izlazne pošte (EPK za javnu upravu).
Rješenje namijenjeno svim poduzećima, ustanovama i državnoj upravi
Točan datum izlaska pošte
Izdavanje potvrde otpreme • Revizijski trag (tko, kada i što)
Kontrolirana distribucija izlazne pošte kroz poslovni sustav
Pretraga po tipu pošte (dopisi, molbe, ulazni računi, prijave, ....
Urudžbiranje odabrane izlazne pošte
Moguće pokretanje tijeka dokumenta
Poruke i zadaci uz poštu
E-mail kao izlazna pošta
Povezivanje s drugim sustavima (financijske aplikacije, ERP...)
HiURA - Prihvat i obrada ulaznih računa (modul eRačuna - Fina eRačun i Moj eRačun).
Hivergen HiURA rješenje omogućava da poduzeće/ustanova digitalizira proces upravljanja i obrade ulaznih računa. Namijenjeno je malim, srednjim i velikim poduzećima i institucijama. Sadrži brojne funkcionalnosti koje omogućuju uvoz, pohranu, obradu i ovjeru ulaznih računa, a neke od njih su:
Zaprimanje računa (papirnatih i e-računi), dodjela urudžbenih brojeva i skeniranje istih
Pokretanje procesa ovjere .... ubacivanje računa u proces ovjere… Ovisno o vrsti računa, odjelu i sl., račun ovjerava više osoba
Kreiranja putanja ovjere prema svim kriterijima potrebnim za procesuiranje računa
Kreiranje putanja ovisno o: Autor, Iznos, Partner, Odjel, Mjesto troška, Korisnik... u nizu ovjere
E-računi: automatski dohvat u program i preuzimanje dobivenih polja
Mogućnost jednostavnog odobravanja preko WEB-a (Mobitel, Tablet)
Raspodjela iznosa po mjestima troška (u postotku ili apsolutnom iznosu)
Mogućnost povezivanja s drugim sustavima (računovodstveno financijske aplikacije, ERP...). Ne treba pretipkavati podatke, jer se sve unešeno prenosi u druga IT rješenja
U svakom trenutku se zna je li račun zaprimljen, gdje je račun, koliko dugo je kod koje osobe bio i sl.
Mogućnost izrade određenih izvještaja: stanje duga, rokovi plaćanja, računi po partneru, nabavljaču i sl.
U slučaju povezivanja s ERP-om moguća je dorada - PDF slika računa na klik u ERP-u (ovisi o proizvođaču ERP-a)
Sinkronizacija s FINA e-račun i Moj e-račun servisima
Još brojne druge mogućnosti koje vam možemo predstaviti na upit
Rješenje namijenjeno institucijama, srednjim i velikim poduzećima
Kreirani izlazni računi se pohranjuju u sustav za daljnju obradu i izvor informacija
Izlazne račune moguće pretraživati po svim opisnim poljima
Povezivanje izlaznih računa s drugim dokumentima unutar Hivergen sustava
Mogućnost izrade BI izvještaja fakturiranja računa prema parametrima (kupac, regija, PDV, iznos, vremenski period…)
Mogućnost povezivanja s ERP sustavom
Rješenje namijenjeno malim, srednjim i velikim poduzećima
Predlaganje, generiranje i usuglašavanje ugovora od strane relevantnih sudionika
Praćenje svih verzija do finalnog oblika ugovora
Istovremena ovjera finalnog ugovora od više osoba (članova uprave npr.)
Zaprimanje pristiglih ugovora od partnera
Kreiranje putanja generiranja i ovjere ovisno o: Autor, Iznos, Partner, Odjel, Korisnici itd.
Dostupnost ugovora do svih ovlaštenih osoba – veća preglednost poslovanja
Revizijski trag (tko, kada i što)
Arhiva ugovora s pripadnim pretraživanjima
Upozorenja: istek ugovora, prekoračenje iznosa, prekoračenje rokova, ...
Mogućnost povezivanja sa drugim evidencijama (npr. ulaznim računima i sl.) i kalkuliranje limita - upozorenje kod prekoračenja limita
Povezivanje instrumenata osiguranja plaćanja
Mogućnost izrade pripadnih izvještaja
Baza predložaka ugovora
Rješenje namijenjeno javnim ustanovama i institucijama, državnoj upravi
Generiranje prijedloga za nabavu
Postupak odobravanja zahtjeva za nabavu
Obavještavanje sudionika procesa nabave i iniciranje procesa nabave
Prikupljanje ponuda i analiza ponuda, odabir ponude
Generiranje narudžbenica
Evidencija realizacije narudžbe i pripadni izvještaji
Pohrana sve pripadne dokumentacije vezane uz narudžbu
Povezivanje narudžbenica s ponudom
Plan nabave za male vrijednosti
Uvid u kompletan postupak i dokumentaciju nastalu u procesu nabave
Pripadni pregledi i izvještaji
Zahtjev za ponudu prema dobavljačima
Rješenje namijenjeno srednjim i velikim poduzećima, državnoj upravi i institucijama
Prijava/ zahtjev za odobrenje službenog puta
Mogućnost interakcije i integracije s drugim sustavima
Provjera/ovjera putnog naloga
Programski izračun dnevnica i troškova putovanja
Vozila i pripadna evidencija (raspoloživost, kilometraža i sl.)
Obračun putnog naloga, s prilozima
Prijava službenog puta, prijava odsutnosti radnika i evidencija vrste službenog puta
Rješenje namijenjeno institucijama, državnoj upravi, malim, srednjim i velikim poduzećima
Prihvat podataka iz Hivergen baze i drugih baza podataka (ERP, ...)
Izrada konsolidiranih poslovnih izvještaja u vidu tablica i grafova
Dinamičko kreiranje izvještaja
Individualizirani izvještaji za pojedince i grupe korisnika
„Drill down“ i „drill up“ metoda analize podataka
Filtriranje podataka prema potrebi
Izvještaji po različitim kategorijama podatka
Rješenje namijenjeno institucijama, srednjim i velikim poduzećima
Sve dobivene ponude zaprimaju se u sustav za daljnje korištenje i izvor informacija
Primljene ponude koje se inače ne knjiže dostupne su i moguće ih je pretraživati
Povezivanje ponuda s procesom nabave - pregled svih dosadašnjih ponuda
Ponude se pretražuju po ključnim riječima iz bilješki
Rješenje namijenjeno institucijama, srednjim i velikim poduzećima
Izdavanje naloga prema ugovoru ili projektu • • • • •
Odobrenje radnog naloga
Određivanje voditelja odgovornog za izvršenje
Prikupljanje dokumentacije za izvođenje
Financijska i druga dokumentacija pridružena radnim nalozima tijekom izvršenja
Pregled radnih naloga, evidencije, izvještaji
Rješenje namijenjeno odjelu ljudski resursi uz pomoć kojeg kroz razne obrasce pratimo kompletan životni ciklus određenog djelatnika
Baza zapisa svih prijedloga, zahtjeva te osnovnih podataka o kandidatima za zaposlenje u tvrtkama
Uvođenje djelatnika u posao te produženje ugovora, promjena plaće ili promjena osobnih podataka
Kontrola nad zahtjevima za pohađanje obrazovanja i ocjena kvalitete/učinkovitosti dodatne izobrazbe
Lista razduženja po završetku radnog odnosa
Baza zapisa svih zahtjeva za primanje učenika i studenta na praksu
Rješenje namijenjeno institucijama, državnoj upravi, malim, srednjim i velikim poduzećima
Generiranje i vođenje priručnika kvalitete, radnih uputa, procedura, itd.
Revizije svih dokumenata i pripadne evidencije
Vođenje nesukladnosti i pripadnih evidencija
Vođenje korektivnih mjera i pripadnih evidencija
Vođenje preventivnih mjera i pripadne evidencije
Predlošci dokumentacije
Audit - provođenje procesa audita i pripadna dokumentacija i evidencije
Evidencija i upravljanje prigovorima
Rješenje namijenjeno institucijama, srednjim i velikim poduzećima
Sve dobivene reklamacije zaprimaju se u sustav za daljnje korištenje i izvor informacija
Primljene reklamacije koje se inače ne knjiže dostupne su i moguće ih je pretraživati
Povezivanje reklamacija s drugim dokumentima - pregled svih dosadašnjih reklamacija
Reklamacije se pretražuju po ključnim riječima
Rješenje namijenjeno institucijama, državnoj upravi, srednjim i velikim poduzećima
Interne poslovne odluke registrirane na jednom mjestu
Unos i distribucija svih bitnih upravljačkih akata društva i odluka
Kontrolirana distribucija važnih dopisa, regulatornih akata, zapisnika i odluka radnih tijela društva i sl.
Očuvanje povjerljivosti podatka
Evidencija primitka odluke, akta i pripadne dokumentacije
Rješenje namijenjeno malim, srednjim i velikim poduzećima
Evidencija i arhiva svih dokumenata iz proizvodnje
Evidencija radnih naloga, radnih uputa, uputa za siguran rad, zaštita na radu, priručnici, kontrola kvalitete, radnje poboljšanja
Mogućnost povezivanja s ostalim dokumentima
Upozorenja na istek pojedinih dokumenata
Upozorenje prije roka proizvodnje
Arhiva dokumenata
Rješenje namijenjeno malim, srednjim i velikim poduzećima
Evidencija i arhiva svih izdanih i primljenih sredstava osiguranja plaćanja
Evidencija svrhe, iznosa, jamaca, kamata i sl podataka vezanih uz sredstva osiguranja
Veza prema ugovorima, zahtjevima za nabavu i sl.
Upozorenja na ispunjenje uvjeta za vraćanje instrumenata osiguranja
Evidencija vraćanja ili uništenja sredstava osiguranja plaćanja
Upozorenje prije roka isteka garancije i sl. sredstava osiguranja
Arhiva instrumenata osiguranja plaćanja i izvještaji
Ukoliko ste zainteresirani za upoznavanje rada Hivergen DMS sustava kontaktirajte nas I dogovorite online ili uživo predstavljanje
Kontaktirajte nas