Popis novih funkcionalnosti i ispravaka
Najvažnije nove funkcionalnosti te određeni ispravci koji su bili implementirani u određenoj verziji Hivergena 7.0.0. -> 6.9.0.:
Verzija 7.0.0
- Potpuno obnovljen vizualni identitet Hivergena
- Nova početna stranica koja je prilagodljiva potrebama korisnika
- Pozadinska poboljšanja sustava – prelazak na nove kontrole
- Izjednačavanje sustava s novom uredbom (GDMS)
- Omogućen rad sa samo jednom pisarnicom (GDMS)
- GUID, potvrda dokumenta, dokument oznake i barkodovi – mogućnost ispisa u predložak
- Implementirana mogućnost postavljanja vizualnih potpisa na poziciju koju korisnik sam bira
- CSV import – dohvat datoteka s Web lokacije koja nije zaštićena
- Razvijen RestAPI Servis za sinkronizaciju matičnih podataka (pošte, države, partneri, šifranti, …), dokumenata i datoteka
- Nadograđena opcija međuzavisnosti dokumenata – dodana mogućnost filtriranja brojeva, datuma i vremena unutar zadanih okvira
- Implementirani ispravci za prelazak s HRK na EUR
- Dodana mogućnost matričnog unosa klasifikacijskih oznaka u GDMS-u
- Dorađena mogućnost analiziranja podtijekova
- ZupIT dorađen prema promjenama na postojećem servisu
- Omogućena tečajna lista (GDMS)
- Ispis za formate veće od A3 formata – prilagođen broj akta/pismena prema veličini stranice
- Poboljšanje i ubrzanje sustava

Hivergenov nov dizajn
Verzija 6.9.9
- Dodano digitalno potpisivanje sa fizičkim potpisom te vizualno stavljanje potpisa na bilo kojem mjestu u PDF-u
- Implementirana Libusoft sinkronizacija dokumenata i podataka
- Nadograđena opcija međuzavisnosti dokumenata – dodana mogućnost filtriranja brojeva, datuma i vremena unutar zadanih okvira
- Dodana mogućnost analiziranja dokumenata u podtijekovima WF-a
- Tečajna lista za GDMS
- Grupiranje i sortiranje dokumenata u GDMS-u
- Dodana mogućnost slanja predmeta dodatnim osobama bez da se predmet ukloni osobama kod kojih se trenutno nalazi
- Omogućeno ispisivanje višestrukih potpisa u predložak
- Informiranje po unesenoj korisničkoj napomeni
- Naziv dokumenta može biti samo za čitanje
- Poboljšanja i ubrzanja Hivergen sustava
Verzija 6.9.8
- Novo opisno polje „Vrijeme“
- Implementirano slanje više akata u jednoj pošiljci (Izlazna pošta)
- Implementirana mogućnost postavljanja višestrukih šifranata i partnera iz tablice u predložak
- Implementirana mogućnost ispisa datuma na postojeće PDF dokumente kod slanja specifikacija
- Omogućeno dodavanje i pregled potpisa na prilozima u pdf formatu na novokreiranim dokumentima te dodavanje naknadnih potpisa na postojećim.
- Omogućen uvid svih detalja iz opisnog polja „Mjesto troška“ kada je dokument korisniku dostupan samo za pregled
- Nadograđen tijek dokumenta za urudžbene dokumente
- Kod interakcije podataka implementirana mogućnost filtriranja multiselect vrijednosti te mogućnost filtriranja ostalih opisnih polja zavisno i opisnom polju „Organizacijska jedinica“
- Ubrzanje Hivergen sustava (Dohvat primljenih i poslanih dokumenta, izvoz podataka u Excel, upis vrijednosti u opisno polje „Distribucijska lista“,…)
- Podignuta sigurnosna politika Hivergena te implementirana nova sigurnosna politika za WEB aplikaciju.
- Kod multi-server konfiguracija administratoru omogućen pregled loga za svaku konfiguraciju zasebno
Verzija 6.9.7
- Uredniji informativni prikaz teksta kod zadataka.
- Mogućnost uvjetovanja u procesu s opcijom “DateIsDifferent” te je sada moguće postaviti ispravan uvjet kako bi dokument prošao kroz proces
- Prava za dodavanje šifranata rade na GDMS-u na isti način kao i na DMS-u.
- U filter kod pretraživanja korisnika dodana mogućnost pregleda po izbrisanim/neaktivnim korisnicima.
- Implementirane zvjezdice (*) za obavezna polja unutar akcija u zadatku za korisnike čak i ako nisu obavezna pri unosu
- Dorada Web zahtjeva po pitanju dodatnih podataka za web korisnika i sigurnosti. Dodana mogućnost objavljivanja željenih akata. Opcija da se zahtjevi mogu spremati. Zahtjevi mogu imati upute u PDF-u. Automatsko brisanje pogrešno kreiranog zahtjeva.
- Mogućnost da se pri odabiru partnera u dokumentu dodatno polje partnera koje je tip korisnik prenosi u drugo polje tipa korisnik kao zadana vrijednost.
- Radni sati – ukoliko je netko drugi otvorio RN onda javi info poruka da se sati ne budu upisali u dokument. I dalje se spreme radni sati korisniku, ali ne i u dokument polje predviđeno za to.
- Kreirana mogućnost da odabrane vrijednosti višestrukog polja tipa Korisnik u dokumentu roditelj filtriraju jednostruku kontrolu tipa korisnik u dokumentu dijete tako da su samo one moguće za odabir. Vrijedi za dokumente i zadatke.
- Dodana mogućnost dodavanja višestrukih vrijednosti (šifranti, partneri) u tablice. Dodavanje vrijedi i ako se uređuje direktno u tablici ili zasebno u posebnoj formi.
- Posloženo filtriranje korisnik polja .. postoje dvije mogućnosti. Jedna je da se filtrira po radnim grupama. Druga je dok se odabere *Moja Organizacijska jedinica gdje se prikazuju samo korisnici iz organizacijske jedinice prijavljenog korisnika.
- Omogućena promjena roka izvršenja u narudžbenicama prilikom uređivanja iste (ako korisnik na to ima pravo)
- Ispravci i ubrzanja na samom sustavu Hivergen
Verzija 6.9.6
- Implementirana nova sigurnosna politika Hivergena
- Kod dodavanja novih korisnika ili kod promjene lozinke za postojeće korisnike moguće je definirati minimalni broj znakova koji lozinka mora sadržavati, s time da taj minimalni broj znakova ne može biti manji od 6 (šest).
- Određivanje broja uvjeta koji lozinka mora ispunjavati, neovisno o tome koji će to uvjeti biti.
- Veliko slovo
- Malo slovo
- Broj
- Specijalni znak
- Rok trajanja lozinke može biti definiran od strane administratora, ali može biti i isključen za recimo male tvrtke kojima to ne treba. Rok trajanja je definiran u danima u opcijama aplikacije

- Promjena lozinke u neku drugu ide obavezno uz uvjet da se upiše i postojeća lozinka. Ovo vrijedi kada si korisnik sam mijenja lozinku. Administrator korisniku može promijeniti lozinku bez da upisuje postojeću
- Također korisnik kada mijenja lozinku, onda mu nova lozinka ne smije biti ista staroj lozinki.
- Ukoliko je opcija „Rok trajanja“ lozinke uključena, sustav će pet dana prije isteka lozinke korisnika informirati da mu lozinka ističe i dati mu mogućnost promjene iste. U trenutku kada korisniku lozinka istekne, kod prve prijave sustav će prisiliti korisnika da si ju promijeni. Ukoliko to ne učini, Hivergen će mu se automatski ugasiti.
- Implementirana mogućnost oblikovanja teksta kod postavljanja zadataka (boldanje, podcrtavanje, boja, font….) te se u tom istom obliku šalje i na mail. Ujedno je implementirano prilagođavanje veličine textboxa zadatka ovisno o unutarnjem tekstu.
- Implementirana opcija ‘Uredi kao novi’ za Reporte i za DWH pakete. (Admin dio)
- Implementirano sortiranje korisnika u formi radne grupe prema imenu uzlazno i silazno na klik stupca.
- Implementirano zasebno prikazivanje šifre u koloni za vezane Dokumente te se šifra može koristiti u izvozu preko excela.
- Implementirana mogućnost dodavanja ISO dokumenata na način kao i za ostale dokumente.
- Implementirana mogućnost da se kod definiranja interakcija dokumenti mogu filtrirati zavisno o definicji (tipu).
- Omogućeno korištenje multiselect šifranata, korisnika i partnera kod slanja podataka dokumenta u zadatak (uključeno sa opcijom slanja istih sa šifrom).
- Omogućeno kopiranje Outlook privitka direktno u Hivergen klijent pomoću CTRL+V.
- Onemogućeno uređivanje Poslanih dokumenata u bilo kojem slučaju.
- Onemogućeno prikazivanje neaktivnih šifranata kod interakcije podataka.
- Uvedena kontrola za provjeru duplih imena radnih grupa.
- Dorađene indeksirane akcije kod postavljanja tijeka dokumenta. Omogućeno da je jedno stanje indeksirano dok su ostala većeg prioriteta.
- Ubrzanja kod uvoza e-računa.
Verzija 6.9.5
- Dodana mogućnost da dokumenti koji su završili svoj tijek na desni klik imaju opciju prikaza povijesti “Tijeka dokumenta”.
- Implementirana opcija filtriranja korisnika u opisnom polju tipa „Korisnik“ po radnim grupama
- Implementiran novi način unosa tablice unutar tablice u predložak ukoliko sadrži samo jedan stupac
- Kod izvršenja zadataka implementirana kontrola pomoću koje korisnik dobije točnu informaciju zašto ne može izvršiti određeni zadatak.
- Onemogućena mogućnost spremanja i izmjenjivanja dokumenta koji dođe porukom ili preko previewa u porukama.
- Implementiran novi način horizontalnog skrolanja u Reporting modulu. Prvi je potreban ukoliko je prvi stupac prevelik pa se ne može vidjeti desna strana, dok je drugi način potreban ukoliko se želi imati fiksiran prvi stupac.
- Dodana mogućnost uključivanja/isključivanja opcije keširanja podataka u opcijama aplikacije
- Ubrzanje opisnog polja tipa Partner. Pogotovo se to osjeti kada korisnik ima puno partnera.
Verzija 6.9.4
- Ubrzanje sustava kod spremanja evidencija te listanje i otvaranje dokumenta kod pretraživanja.
- Implementiran prikaz povijesti Partnera na desni klik te implementirana opcija filtriranja korisnika kod forme za odabir korisnika.
- Implementirana provjera duplih dokumenata (Eračuni, CSV i unos preko tablica) te zavisno o definiranim pravilima dokument se ne zapisuje te se sprema log o dokumentu.
- Implementirano pamćenje sortiranja Partnera po korisniku u dokumentima i zadacima
- Implementiran izvoz izvještaja sa više dijelova u MS Excel. Svaki odabrani dio se izvozi u zasebni list u istoj datoteci.
Verzija 6.9.3
- Novi način automatskog uvoza podataka preko SQL tablica u vrijeme kojem korisniku najviše odgovara. Dobar i praktičan način kod uvoza podatka iz drugih sustava.
- Implementirana je opcija za organiziranje uvjeta koji su postavljeni na polja za određenog korisnika ili radnu grupu. Opcija je potrebna da bi se uvjeti mogli kompleksnije povezati.
- Implementirana mogućnost praćenja Partnera
- Riješen problem nestajanja klizača na BI reportu kada je u stupcima dodano previše polja. Ujedno su ispravljene greške vezane uz filtere.
- Rad na ubrzanju sustava.
Verzija 6.9.2
- Slanje e-pošte s nezavršenim zadacima ima link do web-a i web zadataka. Time korisnik kada dobi poštu može direktno otvoriti zadatak na link bez da ga traži u Hivergenu. (ovo vrijedi ukoliko je instalirana WEB verzija Hivergena)
- Svaki korisnik može po svojem izboru odrediti koliko će zapisa učitati prilikom listanja dokumenata (pretraživanja)
- Implementirana je mogućnost da svaki korisnik za sebe može definirati koji će mu se dokumenti automatski otvarati kod pretrage dokumenata. Da li će to biti „Svi“, „Arhivirani“ ili „Nisu arhivirani“.
- Dohvat partnera po vrsti ukoliko postoji više partnera sa istim OIB-om
- Izmjene na opisnom polju tipa dokument:
- Implementirana opcija „Uredi kao novi“ za dokumente
- Implementirana mogu
- nost ručnog podešavanja visine svakog opisnog polja tipa dokumenti.
- Sigurnosna politika u vezi promjena nad dokumentima
- Omogućen prijenos polja tipa partner – višestruki unos u predloške.
- Dodana nova funkcionalnost kod dodavanja novog partnera preko dokumenta. Ako je predefinirana vrsta partnera onda se kod dodavanja povuće zadana vrsta partnera u novi zapis partnera.
- Modul za izvještavanje – porađeno na dohvatu jako velikog skupa podataka
- Povećanje sigurnosti po pitanju otvaranja dokumenata i zadataka na WEB djelu
Verzija 6.9.1.
- Direktno otvaranje i mogućnost uređivanja dokumenta u modulu za izvještavanje tako da se ne gubi vrijeme zatvaranja te pronalaska traženog dokumenta u samim dokumentima.

- Polje korisnik (jednostruki odabir) prebačeno na novu kontrolu. Implementacijom nove kontrole, prije svega omogućeno je lakše i brže pretraživanje korisnika.
Stara kontrola: Nova kontrola:

- Mogućnost podešavanja širine opisnog polja, višelinijskog teksta u tablicama.
- Mogućnost sortiranja šifranata po nazivu i ID-u uzlazno ili silazno te mogućnost unosa šifranta sa razmacima.
- Filtriranje po korisnicima te se neaktivni korisnici prikazuju sa zvjezdicama u prefiksu naziva.
- Implementirana evidencija priključivanja i napuštanja radnih grupa za pojedinog korisnika.

- Onemogućeno je potpisivanje PDF datoteke ukoliko datoteka prije toga nije preuzeta
- Mogućnost da se u predlošku ispisuje samo naziv partnera
- Rad na ubrzanju sustava