U današnjem poslovnom svijetu i problemu prenatrpanosti informacija, teško je doći do kvalitetnih informacija, a još je teže kvalitetne informacije prezentirati ljudima na rukovodećim pozicijama u pojedinim tvrtkama. Dakako, nije problem donositi dobre odluke na temelju kvalitetnih informacija, već je potrebno do takvih informacije doći u pravo vrijeme. Upravljanje informacijama, podacima i dokumentima otvara potrebu za uvođenjem DMS sustava (Document management system) kojim je ostvarivo bolje, brže i kvalitetnije poslovanje.

Hivergen DMS unaprjeđuje i olakšava poslovanje!

Takav sustav je HIVERGEN– sustav za procesno upravljanje informacijama, namijenjen organizacijama koje žele na jednostavan način upravljati svojom dokumentacijom, automatizirati svoje procese i na jednostavan način doći do izvještaja. Razvija se od 1999. godine i nastao je na temelju iskustva, potreba korisnika i partnera.

Glavna prednost Hivergen DMS sustava leži u fleksibilnosti i prilagodljivosti. Hivergen DMS je u potpunosti produkt tvrtke Inpro d.o.o. tako da se bilo koji dio sustava može prilagoditi potrebama korisnika.

Generalno djelovanje Hivergena možemo podijeliti na sljedeće:

dms, document management system

No, Hivergen ima još mnogo rješenja…

Nešto šire objasnit ćemo Hivergenovih 6 rješenja koje se veoma često koriste (iako ih imamo još mnogo za posebne potrebe tvrtki i ustanova primjerice – putne naloge, evidenciju, pravnu dokumentaciju, budžet, tendere, poslovne izvještaje…)

dms, document management

  • Zaprimanje računa (papirnatih i e-računi ) dodjela urudž.br i skeniranje
  • Pokretanje procesa ovjere …. ubacivanje računa u proces ovjere.. Ovisno o vrsti računa, odjelu i sl. račun ovjerava više osoba
  • Kreiranja putanja ovjere prema svim kriterijima potrebnim za procesuiranje računa
  • Kreiranje putanja ovisno o: Autor, Iznos, Partner, Odjel, Mjesto troška, Korisnik, ….. u nizu ovjere..
  • E-računi: automatski dohvat u program i preuzimanje dobivenih polja
  • Jednostavno odobravanje preko WEB-a (Mobitel)
  • Raspodjela iznosa po mjestima troška ( u postotku ili apsolutnom iznosu)
  • Povezivanje s drugim sustavima (računovodstveno financijske aplikacije, ERP…). Ne treba pretipkavati podatke, jer se sve uneseno prenosi u druga IT rješenja.
  • U svakom trenutku se zna da li je račun zaprimljen, gdje je račun, koliko dugo je kod koje osobe bio i sl.
  • Dostupni određeni izvještaji: stanje duga, rokovi plaćanja, računi po partneru, nabavljaču i sl.
  • U slučaju povezivanja sa ERP moguća je dorada – PDF slika računa na klik u ERP-u (ovisi o proizvođaču ERP-a)
  • Vođenje kreditnih odobrenja

dms, document management

  • Predlaganje, generiranje i usuglašavanje ugovora od strane relevantnih sudionika
  • Praćenje svih verzija do finalnog oblika ugovora
  • Istovremena ovjera finalnog ugovora od više osoba (članova uprave npr.)
  • Zaprimanje pristiglih ugovora od partnera
  • Kreiranje putanja generiranja i ovjere ovisno o: Autor, Iznos, Partner, Odjel, Korisnici itd.
  • Dostupnost ugovora do svih ovlaštenih osoba. Veća preglednost poslovanja
  • Revizijski trag (tko, kada i što)
  • Arhiva ugovora sa pripadnim pretraživanjima
  • Upozorenja: istek ugovora, prekoračenje iznosa, prekoračenje rokova, …
  • Povezivanje s drugim evidencijama (npr. ulaznim računima i sl.) i kalkuliranje limita – upozorenje kod prekoračenja limita
  • Povezivanje instrumenata osiguranja plaćanja
  • Pripadni izvještaji
  • Baza predložaka ugovora

dms, document management

  • Točan datum zaprimanja pošte
  • Kontrolirana distribucija ulazne pošte kroz poslovni sustav
  • Izdavanje potvrde primitka
  • Revizijski trag (tko, kada i što)
  • Pretraga po tipu pošte (dopisi, molbe, ulazni računi, prijave, ….
  • Urudžbiranje odabrane ulazne pošte
  • Moguće pokretanje tijeka dokumenta
  • Poruke i zadaci uz poštu
  • E-mail kao ulazna pošta
  • Povezivanje s drugim sustavima (financijske aplikacije, ERP…).

dms, document management

  • Generiranje zahtjeva za nabavu
  • Postupak odobravanja zahtjeva za nabavu
  • Obavještavanje sudionika procesa nabave i iniciranje procesa nabave
  • Prikupljanje ponuda i analiza ponuda, odabir ponude
  • Generiranje narudžbenica
  • Evidencija realizacije narudžbe i pripadni izvještaji
  • Pohrana sve pripadne dokumentacije vezane uz narudžbu
  • Povezivanje narudžbenica sa ugovorima o nabavi
  • Hijerarhijski (Treeview) pregled povezanosti dokumenata
  • Uvid u kompletan postupak i dokumentaciju nastalu u procesu nabave
  • Pripadni pregledi i izvještaji

dms, document management

  • Generiranje i vođenje priručnika kvalitete, radnih uputa , procedura, itd.
  • Revizije svih dokumenata i pripadne evidencije
  • Vođenje nesukladnosti i pripadnih evidencija
  • Vođenje korektivnih mjera i pripadnih evidencija
  • Vođenje preventivnih mjera i pripadne evidencije
  • Predlošci dokumentacije
  • Audit – provođenje procesa audita i pripadna dokumentacija i evidencije
  • Evidencija i upravljanje prigovorima

dms, document management

  • Digitalna pisarnica
  • Automatska digitalna arhiva (skeniranje, učitavanje, predlošci, datoteke)
  • Mogućnost unosa i skeniranja većeg broja dokumenata
  • Kompletan urudžbeni zapisnik (NUP/UP)
  • Kompatibilan s Uredbom o uredskom poslovanju
  • Automatska dodjela urudžbenih brojeva / rednih brojeva
  • Uvid u status predmeta (tko ga je zadužio, datum zaduživanja i sl.)
  • Jednostavno pretraživanje prema klasi, urudžbenom broju, podnositelju, poslovnom subjektu, raznim datumima i sl.
  • Upravljanje matičnim podacima
  • Dodjeljivanje i praćenje zadataka
  • Slanje i primanje internih poruka s prilozima (predmeti, dokumenti, datoteka)
  • Ispis košuljice predmeta, ispis štambilja
  • Predlošci dokumenata

Želite isprobati kako HIVERGEN funkcionira i saznati točno kako vam može pomoći olakšati poslovanje?

Kontaktirajte nas i prijavite se za potpuno BESPLATNU prezentaciju!