U današnjem svijetu koji se temelji na podacima, tvrtke se suočavaju s preopterećenošću informacijama i ne znaju kako poboljšati poslovanje… Međutim, među njima ima onih koje na pametan način koriste te informacije – te tvrtke ulažu u načine kako kontrolirati i razumjeti te informacije.
Došlo je doba velikih podataka. Zapravo proizvodimo toliko podataka da je 90% podataka kojima baratamo prikupljeno u posljednjih nekoliko godina. Iako se usvajanje novih tehnologija može činiti napornim – BI (poslovna inteligencija) softver obično se itekako isplati, čak i ako se prednosti ne vide odmah.
Poslovna inteligencija i poslovno izvještavanje pomažu tvrtkama da prate i budu u korak s trendovima, prilagođavaju se različitim tržišnim uvjetima te olakšavaju donošenje najboljih mogućih odluka na svim razinama organizacije. BI alati koje tvrtka koristi ovise o njihovim ciljevima. Neke su tvrtke zainteresirane za uvid u kupnju potrošača, druge su zainteresirane za poboljšanje produktivnosti zaposlenika ili vidjeti koji su najpopularniji proizvodi koje tvrtka plasira na tržište. Postoji beskrajan broj načina na koje tvrtke mogu primijeniti rješenje za poslovnu inteligenciju. Ovo je 9 načina na koje poslovna inteligencija može poboljšati poslovanje.
Koristi softvera za poslovnu inteligenciju (koji pomažu poboljšati poslovanje)
Brzo i točno izvještavanje: Zaposlenici mogu koristiti izvješća za praćenje KPI-a (ključni pokazatelji poslovanja) koristeći razne izvore podataka, uključujući financijske podatke, podatke o poslovanju i prodaji. Ta se izvješća generiraju u stvarnom vremenu i koriste najrelevantnije podatke kako bi tvrtke mogle brzo djelovati. Većina izvješća uključuje vizualizacije koje se lako čitaju, poput grafikona i tablica.
Vrijedni poslovni uvidi: Tvrtke mogu mjeriti produktivnost zaposlenika, prihod, ukupni uspjeh kao i performanse specifične za odjel. Mogu otkriti snage i slabosti jer BI alati pomažu organizacijama da shvate što funkcionira, a što ne. Postavljanje upozorenja jednostavno je i može pomoći u praćenju ovih mjernih podataka i pomoći zaposlenim rukovoditeljima da ostanu u toku KPI-a koji su najvažniji za njihovo poslovanje.
Analiza konkurencije: Sposobnost upravljanja i manipuliranja velikom količinom podataka sama po sebi predstavlja konkurentsku prednost. Nadalje, izrada proračuna, planiranje i predviđanje, koje nadilazi standardne analize, bit će od nevjerojatne prednosti kada je u pitanju “utrka” s konkurencijom.
Bolja kvaliteta podataka: Podaci su rijetko “čist”i i postoji mnogo prilika kada se mogu pojaviti odstupanja i netočnosti – posebno kod hakirane “baze podataka”. Tvrtke koje vode brigu o prikupljanju, ažuriranju i stvaranju kvalitetnih podataka obično su uspješnije. Pomoću BI sustava tvrtke mogu objediniti različite izvore podataka radi potpunije slike onoga što se događa s njihovim poslovanjem.
Povećano zadovoljstvo kupaca: BI softver može pomoći tvrtkama da razumiju ponašanje i obrasce kupaca. Većina tvrtki uzima povratne informacije kupaca u stvarnom vremenu i te im informacije mogu pomoći da zadrže kupce i dosegnu nove. Ovi alati također mogu pomoći tvrtkama da identificiraju obrasce kupnje, što pomaže zaposlenicima da predviđaju potrebe kupaca i pružaju bolju uslugu.
Prepoznavanje tržišnih trendova: Utvrđivanje novih prilika i izrada strategije s BI podacima može poduzećima dati konkurentnu prednost kao i izravno utjecati na dugoročnu profitabilnost te dati puni opseg onoga što se događa. Zaposlenici mogu iskoristiti i usporediti podatke s vanjskog tržišta s internim podacima kako bi otkrili nove trendove prodaje, ali i uočiti poslovne probleme te poboljšati poslovanje.
Povećana operativna učinkovitost: BI alati objedinjuju više izvora podataka koji pomažu u cjelokupnoj organizaciji tvrtke – sada menadžeri i zaposlenici troše manje vremena na traženje podataka i mogu se usredotočiti na izradu točnih i pravodobnih izvještaja. Naoružani najnovijim i točnim informacijama, zaposlenici se mogu usredotočiti na svoje kratkoročne i dugoročne ciljeve i analizirati učinak svojih odluka.
Poboljšane, točne odluke: Konkurencija nikada ne spava, pa je važno da tvrtke donose odluke što je brže moguće. Manjak preciznosti i brzine može dovesti do gubitka kupaca i prihoda. Uz BI tvrtke mogu iskoristiti postojeće podatke za pružanje informacija pravim dionicima u pravo vrijeme, optimizirajući vrijeme donošenja odluke.
Povećani prihodi: Povećanje prihoda važan je cilj svakog poslovanja. Podaci iz BI alata mogu pomoći tvrtkama da postave bolja pitanja o tome zašto su se neke stvari dogodile uspoređivanjem različitih dimenzija i prepoznavanjem slabosti prodaje. Kada organizacije slušaju svoje kupce, promatraju svoje konkurente i poboljšavaju svoje poslovanje, vjerojatnije je da će se prihod povećati.
Riječ je o softveru za izradu izvještaja na temelju Vaših već postojećih podataka. Hivergen se spaja na Vaše baze podataka, dok je za dobivanje svih izvještaja potreban samo jedan klik.
Kvaliteta sustava leži u njegovoj jednostavnosti, prilagodbi i brzini.
Prednost je u tome što uprava poduzeća ima bolju kontrolu jer su sve informacije dostupne odmah, u svakom trenutku kada su potrebne. Neki od izvještaja do kojih možete doći u željenom trenutku su razne analize prodaje ili računovodstvenih informacija po mnogim kriterijima, usporedbe prema vremenskim periodima, pregled dugovanja i potraživanja te mnogi drugi.
Primjeri izvještaja naših korisnika:
- analiza prodaje i usporedba po mjesecima, analiza prodaje po regijama,
- analiza prodaje po godinama i kvartalima, analiza planirano/ostvareno
- analiza prodaje po partnerima, analiza prodaje po proizvodima, analiza prodaje po grupama proizvoda
- analiza nesukladnosti, analiza nabavnih i prodajnih cijena, kontrola i analiza radnih naloga i sl.
Hivergen krasi prilagodba trenutnom poslovanju, jednostavnost i brzina izvršavanja zadataka i prijenos podataka, a informacije se prezentiraju na odgovarajući način.
Želite isprobati kako HIVERGEN funkcionira i saznati točno kako vam može pomoći olakšati poslovanje?
Kontaktirajte nas i prijavite se za potpuno BESPLATNU prezentaciju!