Koliko god već svi bili zasićeni pričama o koroni, činjenica je da je smrtonosna pandemija prisilila tvrtke širom svijeta na balansiranje kako bi osigurali zdravlje i sigurnost svojih zaposlenika, a istovremeno nastavili s radom. Za velik dio tvrtki COVID-19 otkrio je velike neučinkovitosti kada je u pitanju workflow (tijek rada) koje bi automatizacija relativno lako mogla ublažiti. Upravo zato, automatizacija workflowa, odnosno sustava za upravljanje poslovnim procesima, mogla bi biti strateška inicijativa za većinu tvrtki koja će im pomoći proširiti mogućnosti i odraditi cijeli poslovni proces te poboljšati poslovanje.
Što je uopće automatizacija workflowa i kako može koristiti vašem poslovanju?
Automatizacija tijeka rada način je za integriranje i automatizaciju svakodnevnih poslovnih procesa, odnosno izvršavanje dnevnih zadataka i procesa u skladu s poslovnim pravilima. Automatizacija workflowa pomaže tvrtkama da uklone sve “ručne” korake i automatiziraju zadatke u cjelovit proces. Tijek rada možete automatizirati kako biste povećali učinkovitost i preciznost u svojim poslovnim aktivnostima. Evo u čemu vam može pomoći automatizacija workflowa:
- Produktivnost
- Učinkovitost
- Zadovoljstvo na poslu
- Točnost
- Odgovornost
Ovo je nekoliko glavnih prednosti uvođenja automatizacije tijeka rada u svaki odjel vašeg poslovanja:
- Uklanja papirologiju
- Poboljšava vidljivost tijeka rada i poslovnih procesa
- Povećava produktivnost
- Poboljšava učinkovitost
- Bolje upravljanje radnim opterećenjem
- Pojednostavljuje upravljanje dokumentima
- Integrira podatke sa drugim IT sustavima
- Obavlja analitiku procesa u stvarnom vremenu
- Poboljšava komunikaciju
- Nameće značajne KPI-je
- Generira podatke iz stvarnog svijeta za poboljšanje procesa
- Povećava sigurnost podataka
- Smanjuje pogreške
- Bolja služba za korisnike
- Povećava angažman kupaca
- Generalno poboljšati poslovanje
Potreban je dobar softver za automatizaciju kako biste sve ove aktivnosti obavljali učinkovito. Mi bismo vam preporučili Hivergen. Kasnije ćemo ući u detalje tog sustava, no prvo provjerimo kako implementirati automatizaciju tijeka rada u svoje poslovanje.
Kako implementirati automatizaciju workflowa?
Učinkovit postupak automatizacije tijeka rada započinje s jasnim poslovnim ciljem i završava evaluacijom procesa. Ovo je 5 ključnih koraka koji će vam pomoći da provedete učinkovit plan automatizacije tijeka rada.
- Prepoznajte ponavljajuće zadatke
Za dobro poslovanje potrebno je duboko razumijevanje svog poslovanja i bolje razumijevanje poslovnih tokova kako biste shvatili gdje i što treba poboljšati. Ako mislite da vaš workflow treba neku vrstu poboljšanja, bilo da je to posljedica ljudskih pogrešaka ili ponavljajućih zadataka, morate razmotriti automatizaciju tih procesa. - Definirajte poslovne ciljeve
Nakon što shvatite probleme, možete definirati svoje poslovne ciljeve gdje svoj trenutni ručni workflow možete koristiti kao standardni cilj. Ciljevi bi vam trebali biti smanjenje radnog opterećenja, poboljšanje komunikacije, optimizacija resursa za bolju produktivnost i još mnogo toga. - Pronađite najprikladniji sustav za automatizaciju
Sljedeći korak trebao bi biti pronalazak najboljeg sustava za automatizaciju koji odgovara vašim poslovnim potrebama. Softver koji odaberete ne mora biti samo fleksibilan i isplativ, već mora biti sposoban za obradu mjernih podataka o sigurnosti podataka. - Obučite svoje zaposlenike
Kako će vaš sustav za automatizaciju biti nov i vama i vašim zaposlenicima, potrebna je edukacija zaposlenike kako se prilagoditi promjenama u upravljanju i te kako uopće taj specifični softver za smanjenje radnog opterećenja. - Izmjerite KPI, analizirajte i poboljšajte poslovanje
Uzmite povratne informacije svojih poslovnih korisnika o postupku automatizacije na temelju njihove upotrebe. Tada možete prijeći na sljedeći i posljednji korak mjerenja ključnih pokazatelja uspješnosti i poboljšati svoj workflow. Stalna provjera KPI-a pomaže vam u pronalaženju “uskih grla” i daje vam do znanja područja poboljšanja.
Sustav za automatizaciju tijeka rada koji vam najbolje odgovara
Morate koristiti softver za automatizaciju kako biste u svoje poslovanje implementirali tehnologiju automatizacije tijeka rada. Ovaj sustav vam pomaže stvoriti konačnu strukturu za upravljanje poslovnim procesima koji teku, od jednog zaposlenika do drugog, do nadređenih i natrag.
Upoznajte Hivergen koji vam pomaže automatizirati tijek rada i poslovne proese u svakom odjelu vašeg poslovanja. Također vam pomaže smanjiti radno opterećenje, pa možete jednostavno osnažiti učinkovitost svog tima, poboljšati komunikaciju i ispuniti sve rokove.
Hivergen je jednostavan tehnološki sustav koji je pristupačan, omogućava uštedu troškova, pojednostavljuje i olakšava workflow te uvodi red u kaos.
Svako poduzeće je specifično i njihovi su poslovni procesi drugačiji. Naša znanja i dugogodišnja iskustva u implementaciji, optimizaciji i ubrzavanju poslovnih procesa te fleksibilni softver koji prilagođavamo svakom korisniku, pomoći će Vam da proces implementacije i uvođenje prođe bez problema.
Ključne prednosti HIVERGENA:
- Smanjuje skupu poslovnu administraciju
- Digitalna baza svih dokumenata na jednom mjestu
- Do skenirane slike dokumenta dođe se u nekoliko klikova
- Dokument se ne može izgubiti – u svakom trenutku se zna gdje se nalazi i kod koga
- Ovisno o pravima korisnika, digitalno se odobravaju dokumenti prema unaprijed definiranom tijeku poslovnog procesa
- Uvid u tijek svakog pojedinog dokumenta
- Idealan za poduzeća koja djeluju dislocirano
- Uprava ima sve informacije na klik koje su joj potrebne za donošenje odluke u trenutku odobravanja dokumenta
- Usklađivanje i upravljanje dokumentima je drastično pojednostavljeno
- Povećan je osnovni pristup svim informacijama vezanima za poslovanje
- Povećava se produktivnost smanjenjem administrativnih troškova
- Smanjuje se vrijeme unosa podataka
- Smanjuje se sporo vrijeme odgovora klijentima
- Povećava se zadovoljstvo kupaca
- Poboljšava se moral zaposlenika
Želite isprobati kako HIVERGEN funkcionira i saznati točno kako vam može pomoći olakšati poslovanje?
Kontaktirajte nas i prijavite se za potpuno BESPLATNU prezentaciju!