Upravljanje štetama predstavlja složeni proces koji se pokreće prijavom štetnika/oštećenika, prolazi kroz razne organizacijske jedinice u osiguravajućoj kući i završava se isplatom ili odbijanjem isplate.
Zbog raznih regulativa koje određuju vrijeme obrade štete, kompleksnosti samog procesa unutar organizacije, velikog broja uključenih dionika, proces je potrebno analizirati, a zatim maksimalno automatizirati = UBRZANJE.
Prvo je potrebno analizirati trenutno stanje (AS-IS). Kada imamo kompletnu sliku trenutnog procesa obrade šteta, tek tada možemo krenuti u njegovo poboljšanje i izrade budućeg poboljšanog (TO-BE) stanja.
Sustav za Upravljanje poslovnim procesima InDMS automatizira procese, digitalizira dokumentaciju te Vam omogućuju:
- Digitalnu distribuciju dokumenata i informacija kroz odjele
- Kompletan uvid u dokumentaciju svake nastale štete – automatsko kreiranje arhive
- Lako dolazite do informacija kod koga je u obradi određena šteta
- Imate uvid u trajanje procesa obrade štete
- Daje dodanu vrijednost cjelokupnom sustavu
- Osobama koje rade u procesu olakšan je rad jer se koncentriraju na svoj posao
- Nadređeni imaju bolji uvid u stanje sustava i lakše dolaze do informacija
- Osiguranici dobiju bržu i točniju informaciju ili se uključe u proces, čime su zadovoljniji uslugom