Imate problema s planiranjem i odobravanjem putnih naloga, a vrijeme putovanja je sve bliže?
Pronađite put s Hivergenom
Kome je namijenjen modul putnih naloga?
Organizacije čiji zaposlenici puno putuju generiraju veliku količinu putnih naloga i popratne dokumentacije. Pri tome se često događaju pogreške poput:
- duplo isplaćenih naknada
- slabo optimiziranih putovanja
- gubljenje dokumenata
Sve to rezultira neredom u organizaciji koji troši vrijeme i resurse organizacije. Upravo zato je modul za upravljanje putnim nalozima namijenjen organizacijama da bi im olakšao organiziranje poslovnih putovanja, pregled dokumenata i realizaciju troškova.
Prednosti modula za upravljanje putnim nalozima
Upravljanje putnim nalozima donosi organizacijama:
- optimizaciju putovanja i lakše upravljanje resursima
- upravljanje procesom odobravanja poslovnog puta
- jednostavnu rezervaciju prijevoznog sredstva
- pregled svih putnih naloga koji se nalaze na jednom mjestu
- uključivanje svih učesnika u proces, od inicijatora putovanja pa do voditelja, blagajnika, uprave i računovodstva
- programsko rješenje koje se prilagođava željenom načinu obrade putnih naloga
Procesno upravljanje pojednostavljuje i olakšava rukovanje putnim nalozima
Svaki putni nalog prolazi svoj životni ciklus kroz organizaciju od inicijacije puta, preko odobravanja ili odbijanja puta, do dostave dokumentacije i izračuna nastalih troškova. U tom procesu važna je preglednost da bi se izbjegle pogreške poput slabe optimiziranosti poslovnih putovanja, nejasni planovi puta zaposlenika i nepotrebni troškovi.
U sustavu Hivergen lako je vidljivo tko je trenutno na poslovnom putovanju, tko planira putovanje i kada ili u kojoj fazi se nalazi putni nalog. Sve je to popraćeno potrebnim informacijama da bi upravljanje putnim nalozima bilo što jednostavnije i preglednije.