Povećajte učinkovitost poslovanja i financijskog upravljanja automatiziranim upravljanjem ulaznim računima. Uspješni biznisi moraju pravodobno upravljati podacima i precizno obrađivati ulazne račune. Ovo održava pozitivan tijek poslovanja kao i uspješne odnose s dobavljačima.
Muči li vašu tvrtku još uvijek problematika ulaznih računa i sve što je vezano uz njih? Na upravljanje, sortiranje i traženje ulaznih računa mogu se potrošiti sati i sati… Sati koje biste vi i vaš tim puno bolje mogli utrošiti koncentrirajući se na neka druga područja poslovanja. A da niti ne spominjemo koliko su moguće i česte ljudske greške oko zaprimanja, izdavanja i obrade računa. Čak i ako e-računi stižu digitalno, mnoge tvrtke ih i dalje ispisuju i pohranjuju u obliku papirnih kopija, a ako ih i pohranjuju digitalno – i u toj prašumi podataka nije se lako snaći…
No, uz pomoć inteligentnog softvera za automatizaciju obrade računa (DMS sustav) veoma lako možete efikasnije upravljati računima, minimizirajući pogreške i probleme povezane s ručnom obradom računa.
Kako funkcionira upravljanje ulaznim računima uz pomoć DMS sustava?
Pomoću kvalitetnog DMS sustava, svi vaši ulazni (i izlazne) računi su potpuno sigurno i efikasno pohranjeni. Svi detalji, kao što su šifra i broj računa, automatski se obrađuju, provjeravaju i bilježe pomoću sofisticiranog softvera. DMS sustav identificira, klasificira i organizira sve te podatke i informacije. To znači da se svi računi sigurno pohranjuju, svim podacima se može pristupiti s bilo kojeg uređaja i oni se prosljeđuju odgovarajućim osobama na odobrenje.
Na kraju, sve se svodi na to da se pohranjuju točni podaci s računa, značajno skraćuje vrijeme upravljanja tim računima, izbjegavaju se pogreške i minimiziraju troškovi.
Sve ovo, ali i još puno više funkcionalnosti nudi HIVERGEN, sustav koji je razvio Inpro d.o.o., tvrtka s tridesetogodišnjim iskustvom.
Prednosti inteligentne obrade ulaznih računa
Svaka tvrtka može iskoristiti moć digitalizacije i automatizacije obrade ulaznih računa. Hivergen, rješenje za obradu računa, smanjuje pogreške i daje vam veću transparentnost, pomaže da ste uvijek usklađeni s aktualnim zakonskim propisima te štedi i vrijeme zaposlenika, ali i novac.
Hivergen ima i još brojne druge funkcionalnosti koje će pomoći vašem boljem i efikasnijem poslovanju. Dakle, ako tražite rješenje koje će vam uštedjeti novac, vrijeme i poboljšati moral zaposlenika te zadovoljstvo klijenata – kontaktirajte nas!