Prema Uredbi o uredskom poslovanju, obrazovne ustanove obvezne su pravilno postupati s pismenima i dokumentima, njihovom obradom i evidentiranjem. Takav postupak, i općenito urudžbiranje, može biti komplicirano i zbunjujuće za većinu zaposlenika.
No, to ne mora biti tako!
Hivergen GOV automatizira uredsko poslovanje, olakšava vođenje dokumenata i urudžbiranje.
Izrađen u skladu s Uredbom o uredskom poslovanju, Hivergen GOV sadrži mnoge funkcionalnosti kako bi ispunio sve potrebne zahtjeve i obveze koje imaju obrazovne institucije, od osnovnih, srednjih i umjetničkih škola do fakulteta, veleučilišta pa čak i vrtića.
Zaprimanje, obrada i izdavanje dokumenata je ubrzano i automatizirano, uz dodatak brojnih prednosti.
- Svi dokumenti su u digitalnom obliku i mogu se lako i brzo pronaći uz unos nekoliko stavki za pretraživanje.
- Svaka informacija koja je potrebna u radu je točna i pravovremeno dostupna
- Jednostavna je izrada rješenja, dopisa i odluka, dok je distribucija dokumenata i informacija među zaposlenicima ubrzana
Funkcionalnosti Hivergen GOV sustava koje olakšavaju upravljanje dokumentacijom su
- Digitalna pisarnica
- Automatska digitalna arhiva (skeniranje, učitavanje, predlošci, datoteke)
- Mogućnost unosa i skeniranja većeg broja dokumenata
- Kompletan urudžbeni zapisnik (NUP/UP)
- Kompatibilan s Uredbom o uredskom poslovanju
- Automatska dodjela urudžbenih brojeva / rednih brojeva
- Uvid u status predmeta (tko ga je zadužio, datum zaduživanja i sl.)
- Jednostavno pretraživanje prema klasi, urudžbenom broju, podnositelju, poslovnom subjektu, raznim datumima i sl.
- Upravljanje matičnim podacima
– Partneri
– Definiranje klasa, klasifikacijskih planova, organizacijskih jedinica - Dodjeljivanje i praćenje zadataka
- Slanje i primanje internih poruka s prilozima (predmeti, dokumenti, datoteke)
- Ispis košuljice predmeta, ispis štambilja
Želite isprobati kako HIVERGEN funkcionira i saznati točno kako vam može pomoći olakšati poslovanje?
Kontaktirajte nas i prijavite se za potpuno BESPLATNU prezentaciju!