Uvjereni smo da je brz protok informacija bitan jer je ostvarivo brže donošenje pravilnih odluka i brzo reagiranje na promjene koje se dešavaju u poslovnim procesima, što je danas važnije nego ikada do sada. Imati pravi softver postavlja temelje za digitalne poslovne procese, koji su ključ napretka u modernoj poslovnoj sredini.

HIVERGEN, pored drugih funkcionalnosti, pruža sveobuhvatno rješenje za digitalizaciju, automatizaciju i optimizaciju poslovnih procesa. Bez obzira na tip poslovne sredine, ovaj alat omogućuje tvrtkama i institucijama da povećaju produktivnost, smanje operativne troškove i osiguraju bolje rezultate te da budu učinkovitije i efikasnije.

Usluga upravljanja dokumentima odnosno informacijama jedan je od daleko najinovativnijih procesa koji se pojavio kada je u pitanju praktično poslovanje neke tvrtke. Jasno je da upravljanja dokumentima i procesima na način koji pruža Hivergen i za male i velike tvrtke transformira samu prirodu poslovanja, ponude i potražnjena visoku razinu, a za sve tvrtke koje već sudjeluju ili planiraju sudjelovati u ovoj “revoluciji”, to je značajno ulaganje u budućnost.

Što upravljanje poslovnim procesima (koje HIVERGEN pruža) donosi vašem poslovanju?

1. Automatizacija poslovnih procesa

Uklonite ručne zadatke i nedoumice i svakom sudioniku u pojedinom poslovnom procesu dajte njegovu ulogu i jasne zadatke koje mora izvršiti u točci poslovnog procesa za koju je zadužen. Tako optimizirajte i ubrzajte svakodnevne procese i eliminirajte greške.

2. Mogućnost razdvajanja poslovnih procesa na više nivoa

Radi lakšeg administriranja i preglednosti vrlo složeni procesi se razdvajaju po logičkim ili organizacijskim cjelinama što bitno olakšava nadzor i upravljanje poslovnim procesima.

3. Sljedivost dokumenata i zadataka u poslovnom procesu

U svakom trenutku rukovodeće ili osoblje koje vrši nadzor i upravlja poslovnim procesom može vidjeti za svaki dokument ponaosob, putanju kretanja dokumenta tj. koje je točke poslovnog procesa prošao, koji uvjeti su primijenjeni na dokument, koliko je trajala putanja dokumenta ukupno, ili parcijalno do bilo koje točke procesa. U tu svrhu na raspolaganju su i pripadni tabelarni i grafički izvještaji.

4. Nadzor rada osoblja koje je sudionik poslovnog procesa

Rukovodstvo ili osoblje zaduženo za nadzor lako može pratiti dinamiku rada sudionika u poslovnom procesu, kao i protok dokumenata i zadataka kroz sve nivoe cjelokupnog poslovnog procesa.

 

upravljanje poslovnim procesima

Glavni tijek odobravanja može biti kompliciran...

upravljanje poslovnim procesima

...ili jednostavniji ovisno o potrebama vaše tvrtke

5. Transparentnost funkcioniranja poslovnih procesa

Osoblje koje se bavi nadzorom poslovnih procesa jasno vidi kako proces funkcionira, može lako uočiti uska grla u procesu ili nepravilnosti u radu ako ih ima, kao i brzinu odvijanja poslovnog procesa. Lakom i brzom intervencijom može raditi neophodne korekcije, a ovisno o organizacijskim promjenama, kadrovskim promjenama ili broju ljudi koji sudjeluju u poslovnom procesu može prilagođavati rad automatiziranog poslovnog procesa prema potrebama. Kod složenih procesa pojavljuje se mnogo uvjeta i smjernica za odvijanje procesa, te svakoj izmjeni treba pristupiti promišljeno i s velikom dozom opreza da se ne poremete odnosi unutar samog procesa. Uz našu pomoć i iskustvo brzo se dolazi do vještine upravljanja i administriranja poslovnih procesa.

6.  Poboljšana organizacija

Centralizirano upravljanje svim procesima unutar jednog sustava i jasna vidljivost i praćenje tijeka rada u realnom vremenu  utjecat će i na organizaciju rada, jer će se novim metodama otvarati nove mogućnosti  i poboljšanje ukupne organizacije.

7. Povećanje produktivnosti

  • Više vremena za strateške zadatke uz smanjenu administraciju.
  • Učinkovitija suradnja između timova i odjela.
  • U automatizirane poslovne procese lako se uključuju i radnici koji rade od doma/s puta

8. Smanjenje troškova

  • Brža realizacija zadataka uz manju potrošnju resursa.
  • Automatizirani sustav smanjuje potrebu za dodatnim osobljem ili vodi do smanjenja osoblja da se izvrši  određeni zadatak.

9. Sigurnost podataka

  • Zaštita osjetljivih informacija unutar sigurnog okruženja.
  • Pridržavanje zakonskih i regulatornih okvira.

10. Analitika i izvještavanje

  • Pratite uspješnost procesa uz pomoć detaljnih tabelarnih i grafičkih izvještaja  kroz koje možete raditi analize funkcioniranja poslovnog procesa.
  • Donosite bolje odluke na temelju stvarnih podataka.

upravljanje poslovnim procesima, bpm

 

OBRADA ULAZNIH RAČUNA kod jednog našeg većeg korisnika bez Hivergen BPM-a trajala je  oko 60 dana. Korištenjem Hivergena prosječno vrijeme obrade palo je  ispod  9 dana. Uštedjelo se na vremenu  zaposlenika,  ubrzani proces donio je i mogućnost dobivanja, a ostvariv je i kasa skonto. ROI je manji od 18 mjeseci.

Izvršavanje zadataka na klik

Sustav koji omogućuje transparentno poslovanje, zadovoljava kontrolu sljedivosti i proceduru odobravanja. Sve to dovodi do urednosti i transparentnosti poslovanja, a informacije i izvještaji o radu poslovnih procesa uredno su pohranjeni u Hivergen i uvijek na raspolaganju.

 

upravljanje poslovnim procesima, bpm

Glavni tijek odobravanja ulaznih računa u poduzeću B

upravljanje poslovnim procesima, bpm

 

Hivergen – sveobuhvatno rješenje za digitalizaciju, automatizaciju i optimizaciju poslovnih procesa

Postoji više opcija kada tražite najbolji softver za upravljanje poslovnim procesima, a tu se nalazimo i mi. Inpro, tvrtka s tridesetogodišnjim iskustvom, osmislila je HIVERGEN, inteligentni softver namijenjen je organizacijama koje na jednostavan način žele učinkovito upravljati složenim poslovnim procesima i automatizirati protok i distribuciju dokumentacije i informacija.

Svako poduzeće je specifično i njihovi su poslovni procesi drugačiji. Naša znanja i dugogodišnja iskustva u implementaciji, optimizaciji i ubrzavanju poslovnih procesa te fleksibilni softver koji prilagođavamo svakom korisniku, pomoći će Vam da proces implementacije i uvođenje prođe bez problema. Također i tijekom korištenja Hivergen sustav uvijek smo na raspolaganju da pomognemo u radu ili da načinimo preinake prema vašim potrebama.

Neki od poslovnih procesa koje HIVERGEN veoma efikasno rješava:

  • Upravljanje ulaznim računima
  • Izrada i odobravanje specifikacija
  • Odobravanje izlaznih računa
  • Odobravanje zahtjeva kupaca
  • Izrada i odobravanje ponuda
  • Izrada i odobravanje ugovora
  • Upravljanje radnim nalozima
  • Odobravanje godišnjih odmora
  • Odobravanje zahtjeva za službeno vozilo
  • Izrada i odobravanje cjenika
  • Upravljanje promjenama
  • Odobravanje putovanja (putnih naloga)
  • Odobravanje slanja newslettera
  • Odobravanje članaka
  • Odobravanje objavljivanja na društvenim mrežama
  • Izrada i odobravanje planova
  • Upravljanje nalazima
  • ……
Pridružite se tvrtkama i javnim ustanovama koje unapređuju svoje poslovanje uz Hivergen DMS sustav i iskoristite sve prednosti digitalne transformacije!

 

Više primjera stvarnih poslovnih procesa koje naši korisnici aktivno koriste pronađite klikom dolje na našu brošuru:

upravljanje poslovnim procesima, bom