Nakon tri godine domaći mikro, mali i srednji poduzetnici ponovno će na raspolaganju imati bespovratne potpore za digitalizaciju poslovanja.

Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije objavilo je dana 23. svibnja 2025. godine savjetovanje sa zainteresiranom javnošću o nacrtu Uputa za prijavitelje sljedećih Poziva za dodjelu bespovratnih sredstava: „Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Jadranske Hrvatske“, „Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Panonske Hrvatske“ i „Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Sjeverne Hrvatske“.

Otvoreni pozivi provodit će se u okviru Integriranog teritorijalnog programa 2021. – 2027., Prioriteta 1. Industrijska tranzicija hrvatskih regija, Specifičnog cilja 1.iii Jačanje održivog rasta i konkurentnosti MSP-ova i otvaranje radnih mjesta u njima, među ostalim i kroz produktivna ulaganja.

Svrha Poziva je poticanje ulaganja u digitalna tehnološka rješenja, opremu i sustave te vještine MSP-ova s ciljem modernizacije proizvodnih procesa, značajnog unapređenja modela poslovanja ili razvoja usluga.

Savjetovanja su otvorena do 07. lipnja 2025. godine i dostupna na sljedećim poveznicama:

Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Jadranske Hrvatske

Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Panonske Hrvatske

Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Sjeverne Hrvatske

Tko se može prijaviti?

Prihvatljivi prijavitelji su mikro, mala i srednja poduzeća koja žele ulagati u digitalne tehnologije kako bi unaprijedila svoje poslovanje. Poseban naglasak stavljen je na poduzetnike početnike, čime se potiče razvoj inovativnih poslovnih modela. Poduzetnik mora imati registrirano sjedište ili podružnicu u Panonskoj, Jadranskoj ili Sjevernoj Hrvatskoj.

Poduzetnik po projektu može ostvariti od 20.000 do 120.000 eura bespovratnih sredstava, pri čemu intenzitet potpore varira ovisno o veličini poduzeća. Intenzitet potpore ovisno o veličini poduzeća: 50 % troškova za srednja poduzeća, 65 % troškova za mala te 80 % troškova za mikro poduzeća. Novoosnovana poduzeća (do 3 godine) mogu ostvariti još veći intenzitet potpore, do 85 %.

U odnosu na prvo javno savjetovanje, koje je provedeno u siječnju ove godine i na koje je stiglo 39 komentara, nekoliko je promjena. Smanjena je donja granica iznosa potpore s 30 tisuća eura na 20 tisuća. Također, kriterij minimalnog broja zaposlenika smanjen je s dva na jednog. Osim toga, Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova EU-a odlučilo je promijeniti vrstu i modalitet natječaja iz privremenog u trajni poziv koji je u javnosti poznatiji kao “najbrži prst” u kojem vrijeme prijave projekta, ako za natječaj vlada veliki interes, može imati veliki značaj za ostvarivanje potpore.

 

Više detalja o natječaju možete doznati od naših partnera, stručnjaka za EU fondove, tvrtke INNOM savjetovanje.

 

Iskoristite priliku i modernizirajte svoje poslovanje s našim Hivergen DMS sustavom – digitalnim rješenjem koje pojednostavljuje upravljanje dokumentima, štedi vrijeme i smanjuje troškove.

 

Uz bespovratna sredstva do DMS sustava

Tipizirana (gotova) Hivergen rješenja donijet će urednost i preglednost u vaše poslovanje, riješiti će vas nepotrebnog gomilanja papira. Svi dokumenti, nakon što završe svoj aktivni život u poslovnom procesu, bit će uredno arhivirani i uvijek dostupni svima koji ih trebaju.

HIVERGEN sustav za upravljanje dokumentima nudi više tipiziranih rješenja koja olakšavaju poslovne procese unutar manjih i srednjih poduzeća i optimiziraju poslovanje. Neka od njih su:

dms, dms sustav, tipizirana, tipizirana rješenja, gotova rješenja

 

bespovratna sredstva, dms, upravljanje dokumentacijom, eu potpore, ulazni računi,

HIVERGEN omogućuje centralizirano pohranjivanje svih ulaznih računa, što olakšava njihovu pretragu i pronalaženje u budućnosti. Integracija s drugim poslovnim alatima omogućuje glatku razmjenu podataka između različitih sustava, čime se osigurava dosljednost informacija i bolje upravljanje financijama tvrtke ili javne ustanove.

Omogućena je učinkovita, precizna i brza obrada ulaznih računa, čime se poboljšava produktivnost, smanjuju troškovi i olakšava svakodnevno poslovanje.

bespovratna sredstva, dms, upravljanje dokumentacijom, eu potpore, ulazni računi,

 

bespovratna sredstva, dms, upravljanje dokumentacijom, eu potpore, narudžbenice

Želite li spriječiti gubitke uzrokovane kašnjenjima, pogreškama ili nedostatkom transparentnosti u procesu naručivanja – HIVERGEN tipizirano rješenje Narudžbenice idealno je rješenje za Vas.

Korištenje tipiziranog rješenja Narudžbenice dovodi do povećanja efikasnosti i smanjenja vremena potrebnog za obradu. Također, minimiziraju se pogreške jer se provode integrirane provjere valjanosti te se automatski ažuriraju informacije u stvarnom vremenu. Pruženi je sveobuhvatni pregled nad svakom narudžbom.

bespovratna sredstva, dms, upravljanje dokumentacijom, eu potpore, narudžbenice

 

bespovratna sredstva, dms, upravljanje dokumentacijom, eu potpore, ponude

HIVERGEN tipizirano rješenje „Ponude“ pruža niz prednosti tvrtkama u procesu izrade, slanja i praćenja ponuda. Olakšava praćenje i upravljanje ponudama, pa tvrtke mogu pratiti status svake ponude, dodavati komentare i bilješke te pratiti interakcije s klijentima. To omogućuje bolje upravljanje prodajnim procesom i pruža jasne uvide u aktivnosti prodajnog tima.

Jedna od važnih prednosti je i automatska generacija ponuda. HIVERGEN omogućuje generiranje ponuda temeljenih na unaprijed definiranim predlošcima, što ubrzava proces i osigurava dosljednost u izgledu i sadržaju.

bespovratna sredstva, dms, upravljanje dokumentacijom, eu potpore, ponude

 

Ovo su samo neka od tipiziranih rješenja koje Hivergen nudi. Ostale možete pronaći klikom na link OVDJE.

 

Hivergen nudi i mnoštvo “custom” rješenja za tvrtke, neka od njih možete pronaći na našoj web stranici.

 

Hivergen ima brojne funkcionalnosti koje će pomoći vašem boljem i efikasnijem poslovanju. Dakle, ako tražite rješenje koje će vam uštedjeti novac, vrijeme i poboljšati moral zaposlenika te zadovoljstvo klijenata – kontaktirajte nas!