Nakon tri godine domaći mikro, mali i srednji poduzetnici ponovno će na raspolaganju imati bespovratne potpore za digitalizaciju poslovanja.
Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije objavilo je dana 23. svibnja 2025. godine savjetovanje sa zainteresiranom javnošću o nacrtu Uputa za prijavitelje sljedećih Poziva za dodjelu bespovratnih sredstava: „Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Jadranske Hrvatske“, „Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Panonske Hrvatske“ i „Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Sjeverne Hrvatske“.
Otvoreni pozivi provodit će se u okviru Integriranog teritorijalnog programa 2021. – 2027., Prioriteta 1. Industrijska tranzicija hrvatskih regija, Specifičnog cilja 1.iii Jačanje održivog rasta i konkurentnosti MSP-ova i otvaranje radnih mjesta u njima, među ostalim i kroz produktivna ulaganja.
Svrha Poziva je poticanje ulaganja u digitalna tehnološka rješenja, opremu i sustave te vještine MSP-ova s ciljem modernizacije proizvodnih procesa, značajnog unapređenja modela poslovanja ili razvoja usluga.
Savjetovanja su otvorena do 07. lipnja 2025. godine i dostupna na sljedećim poveznicama:
Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Jadranske Hrvatske
Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Panonske Hrvatske
Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Sjeverne Hrvatske
Tko se može prijaviti?
Prihvatljivi prijavitelji su mikro, mala i srednja poduzeća koja žele ulagati u digitalne tehnologije kako bi unaprijedila svoje poslovanje. Poseban naglasak stavljen je na poduzetnike početnike, čime se potiče razvoj inovativnih poslovnih modela. Poduzetnik mora imati registrirano sjedište ili podružnicu u Panonskoj, Jadranskoj ili Sjevernoj Hrvatskoj.
Poduzetnik po projektu može ostvariti od 20.000 do 120.000 eura bespovratnih sredstava, pri čemu intenzitet potpore varira ovisno o veličini poduzeća. Intenzitet potpore ovisno o veličini poduzeća: 50 % troškova za srednja poduzeća, 65 % troškova za mala te 80 % troškova za mikro poduzeća. Novoosnovana poduzeća (do 3 godine) mogu ostvariti još veći intenzitet potpore, do 85 %.
U odnosu na prvo javno savjetovanje, koje je provedeno u siječnju ove godine i na koje je stiglo 39 komentara, nekoliko je promjena. Smanjena je donja granica iznosa potpore s 30 tisuća eura na 20 tisuća. Također, kriterij minimalnog broja zaposlenika smanjen je s dva na jednog. Osim toga, Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova EU-a odlučilo je promijeniti vrstu i modalitet natječaja iz privremenog u trajni poziv koji je u javnosti poznatiji kao “najbrži prst” u kojem vrijeme prijave projekta, ako za natječaj vlada veliki interes, može imati veliki značaj za ostvarivanje potpore.
Više detalja o natječaju možete doznati od naših partnera, stručnjaka za EU fondove, tvrtke INNOM savjetovanje.
Iskoristite priliku i modernizirajte svoje poslovanje s našim Hivergen DMS sustavom – digitalnim rješenjem koje pojednostavljuje upravljanje dokumentima, štedi vrijeme i smanjuje troškove.
Uz bespovratna sredstva do DMS sustava
Tipizirana (gotova) Hivergen rješenja donijet će urednost i preglednost u vaše poslovanje, riješiti će vas nepotrebnog gomilanja papira. Svi dokumenti, nakon što završe svoj aktivni život u poslovnom procesu, bit će uredno arhivirani i uvijek dostupni svima koji ih trebaju.
HIVERGEN sustav za upravljanje dokumentima nudi više tipiziranih rješenja koja olakšavaju poslovne procese unutar manjih i srednjih poduzeća i optimiziraju poslovanje. Neka od njih su:
HIVERGEN omogućuje centralizirano pohranjivanje svih ulaznih računa, što olakšava njihovu pretragu i pronalaženje u budućnosti. Integracija s drugim poslovnim alatima omogućuje glatku razmjenu podataka između različitih sustava, čime se osigurava dosljednost informacija i bolje upravljanje financijama tvrtke ili javne ustanove.
Omogućena je učinkovita, precizna i brza obrada ulaznih računa, čime se poboljšava produktivnost, smanjuju troškovi i olakšava svakodnevno poslovanje.
Želite li spriječiti gubitke uzrokovane kašnjenjima, pogreškama ili nedostatkom transparentnosti u procesu naručivanja – HIVERGEN tipizirano rješenje Narudžbenice idealno je rješenje za Vas.
Korištenje tipiziranog rješenja Narudžbenice dovodi do povećanja efikasnosti i smanjenja vremena potrebnog za obradu. Također, minimiziraju se pogreške jer se provode integrirane provjere valjanosti te se automatski ažuriraju informacije u stvarnom vremenu. Pruženi je sveobuhvatni pregled nad svakom narudžbom.
HIVERGEN tipizirano rješenje „Ponude“ pruža niz prednosti tvrtkama u procesu izrade, slanja i praćenja ponuda. Olakšava praćenje i upravljanje ponudama, pa tvrtke mogu pratiti status svake ponude, dodavati komentare i bilješke te pratiti interakcije s klijentima. To omogućuje bolje upravljanje prodajnim procesom i pruža jasne uvide u aktivnosti prodajnog tima.
Jedna od važnih prednosti je i automatska generacija ponuda. HIVERGEN omogućuje generiranje ponuda temeljenih na unaprijed definiranim predlošcima, što ubrzava proces i osigurava dosljednost u izgledu i sadržaju.
Ovo su samo neka od tipiziranih rješenja koje Hivergen nudi. Ostale možete pronaći klikom na link OVDJE.
Hivergen nudi i mnoštvo “custom” rješenja za tvrtke, neka od njih možete pronaći na našoj web stranici.
Hivergen ima brojne funkcionalnosti koje će pomoći vašem boljem i efikasnijem poslovanju. Dakle, ako tražite rješenje koje će vam uštedjeti novac, vrijeme i poboljšati moral zaposlenika te zadovoljstvo klijenata – kontaktirajte nas!