Upravljanje dokumentima u turizmu

Turistička industrija jedinstvena je po tome što se stvaraju velike količine podataka. Naročito u ljetnim mjesecima, kada se količina posjetitelja naglo povećava. Upravo zbog toga, ključno je za dobro poslovanje imate sve podatke i informacije na jednom mjestu.

Turistička industrijaPutničke agencije, zračni prijevoznici i hoteli, godišnje se suočavaju s velikom količinom podataka. Da bi ostali u prednosti u odnosu na konkurenciju, potrebne su im taktičke strategije do kojih dolaze na temelju potrebnih informacija. Upravo pravovremenu dostupnost informacija mogu ostvariti dobrim sustavom za upravljanje dokumentima. Tu dolazi Hivergen DMS koji sa svojim snažnim podatkovnim uslugama omogućuje turističkim tvrtkama bolje upravljanje i iskorištavanje svojih podataka.

Upravljanje dokumentima kod turističkih djelatnosti najviše se odnosi na sve vrste rezervacija. Unutar DMS sustava, turističke tvrtke mogu brzo i jednostavno omogućiti rezervaciju hotela ili bilo koji potreban način prijevoza.

Turizam_banner

S druge strane, prilikom dolaska gostiju u hotel, potreban je upis istih te je uz skeniranje osobnih dokumenata, ubrzan proces zaprimanja podataka. Ukoliko je potreban tjedni ili mjesečni izvoz podataka o svim prijavama gostiju, on je lako ostvariv i nudi dobru preglednost svih podataka.

Prava snaga leži u BI sustavu

U turizmu, broj podataka se povećava na svakodnevnoj razini i njima treba znati upravljati. Internet današnjice preplavljen je podacima o željama i navikama ljudi, a upravo zbog toga, bitne informacije i podaci ostaju neiskorišteni. Ako se dobro upravlja poslovnom inteligencijom, ona je korisna za svaku tvrtku koja se bavi bilo kakvim oblikom turističke djelatnosti. I to zato jer:

Pomoću alata za analizu, turističke tvrtke mogu segmentirati i analizirati svoje grupe kupaca, pronaći nove potrošače, a zatim predvidjeti njihove potrebe.

Druge pogodnosti analize podataka o turizmu mogu biti upravljanje prihodima, prilagođavanje distribucije putovanja ili isporuka vrhunskih korporativnih putovanja. Hivergen može proučiti veličine, očekivanja i trendove postojećeg turističkog poslovanja da bi razvili prediktivne modele realnih budućih trendova.

Donositelji odluka u turizmu mogu imati ogromnu korist od brzog pregledavanja usporedivih podataka od prodaje, marketinga, službe za korisnike, kako bi se odredile buduće poslovne strategije. Također, mogu se odabrati odgovarajući podaci za naprednu vizualizaciju i usporedbu u stvarnom vremenu i to sve za donošenje što boljih odluka.

Mogućnosti koje nudi Hivergen BI mogu se prilagoditi potrebama Vašeg turističkog poslovanja. Kompleksna analitika uz alate za vizualizaciju podataka i uvid u izvještaje, naša su snaga za sve djelatnosti.